Saturday, May 23, 2009

kau dan aku tetap tidak sama


uish..musim cuti nie...banyak benda merumit kan kepala hotak.....menerjun kerisaun...membenit laluan kaki dan minda....huhuu......sunguh xterkawal perasaan biler dok dekat umah nie....rase complicated pon ade...rase nak tampor lembu dekat belakang umah ni pon ado...uish...jiwa resah menanti result exam...keresahan melebihi amek result spm.....arghhhhhhh berapa la aku dapat.....memcekik jiwa?oh tidak.....adakah tuah untuk aku?type A-ada type B-xde tuah...and antor ke impian BUlOH....giler ko aku xde tuah...mestila ade..hang tuah....tapi aku n hang tuah xsame.....ko (hang tuah) xder la tuah maner pon....aku?lebih sikit kot tuah....cume zaman ko...kurang pencemaran alam....zaman aku...gile ko xder pencemaran mestila banyak....apa-apa aku n ko tetap xsama....

1 comment:

tHaNk YoU fOr VieWiNG aNd cOmmeNTs..iTs WoRks fOr mE