Sunday, January 18, 2009

aPa yaNg kUmaHu daN aPa yaNg diA mAhu

Semua orang ada pelbagai kemahuan...takkira la baik atau buruk its depend pada setiap individu...Jika orang bertanya kepada aku...apa yang kau mahu?aku akan menjawab...aku mahu...
  1. sebuah kehidupan iaitu ada hidup dan mati,ada sedih dan gembira,ada takut dan berani,ada jiwa dan rasa,ada marah dan selesa,ada masalah dan ada penyelesaian...ini kerana kalau semua ini ada didalam kehidupan aku ia menunjukan aku adalah manusia yang waras yang sentiasa diuji oleh PENCIPTANYA yang MAHA ESA.
  2. kesederhanaan kerana setiap perkara itu akan ku pastikan tidak berlebih-lebihan dan mengetahui ganjaran disetiap kesederhanaan itu.
Hidup ini sentiasa berputar mengikut rentak dan irama akal,jiwa,nafsu dan melakolik dunia....kadang kala ia berada diata dan kadang kala ia berada dibawah.....




2 comments:

tHaNk YoU fOr VieWiNG aNd cOmmeNTs..iTs WoRks fOr mE